en liten lista

1. Tre namn jag lyssnar till: amanda ägget sen massa andra muppnamn
2. Någonting jag tycker om med mig själv: gaanska nöjd med mina tänder , men har ju haft tandställning så haha
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:mina runda knän 
4. Detta är jag rädd för: lite mörkrädd o höjdrädd osv
5. Tre saker jag vill ha varje dag: sova mat å ha sköj
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: slicka mig på armbågen, slicka mig på ryggen eller slicka mig på hälen
7. Detta tycker jag om att göra: kolla antikrundan med farmor =)<33
8. Detta vill jag göra just nu: goosa
9. Bästa känslan:besvarad kärlek
10. Värsta känslan: ångest eller arghet eller obesvarad kärlek
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: ha lite humoor , snäll o gosig hihi
12. Har du nånsin vart kär: aao
13. Jag vill gifta mig: dunno
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: vill leva länge men vill inte bli gammal , ska vara ung föralltid
15. Min käraste ägodel: mobilen skulle jag trooo
16. Något jag vill ha i present: pengar o massa göjs
17. Detta har jag på mig just nu: kanindräckt
18. Favoritkläder : bekvämt skare vara , men man vill ju känna sig fin med
19. Favoritdjur: hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: ja de är väl olika
21. Favoritlåt just nu: ingen aning
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: roligast: ehm.. idrott eller nått. tråkigast: matte
23. Stjärntecken: stenböööck
24. En bok jag älskar: läser så jävulskt mycket så har massa
25. En film jag älskar: lätt o komma på
26. Tv-program jag gillar: weeds <33333
27. Favoritdoft: vanilj eller nåå
28. Detta äter jag gärna: mat
29. Dricker helst: cola
30. Favoritgodis: choklaaad :)
31. Hit vill jag gärna åka på semester: vart som helst :):):):)

32. Färg på mina ögon: blå gråå

33. Min längd: 159-160 höhö
34. Jag tror på: karma

35. Jag spelar: mobilspel ibland
36. Person jag beundrar: linn , fast sen va de inte så.
37. Så här bor jag: in tha skog i ett rött hus.
38. tjaaaa stod inget här
39. Det här tänder mig: ursäkta jag förstår inte frågan
40. Det här gör mig avtänd: ursäkta jag förstår inte frågan
41. Favoritfärg: ingen aning :o
42. Favoritcitat: finns massa bra har inget bestämmt hihu
43. En hemlighet jag vet: finns massa
44. Bästa present jag fått: alla är braaa
45. Senast köpta skiva: haha typ hits for kids eller nått
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: ehm.. tänderna haha
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: öron.
48. Udda förmåga/egenskap: eeh.. kan väckla hop tungan haha men de är jaag inte ensam om men är väl de ända udda :)
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: fågel , guld å flyga
50. Vad lyssnar du på just nu?: nadaa
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: idag har jag vaknat o gosat , åkt moppe gått i skolan sen åkt ännu mer moppe sen färgat linns hår , provat klänningar , ätit , åkt ännu mer moppe igen , mailat min lärare suttit vid datorn o kollat lite på tv. den ni 
52. Var är dina föräldrar födda?: örebro tror jag
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: inte en blekaste
54. Vilken är din favoritrestaurang? mormor
55. När badade du i en pool senast?: när vi hade bad i skolan senast.
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: haha ja!
57. Hur många barn vill du ha?: ett eller 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? typ , jazz
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: för liten
60. Vad har du för TV-kanaler?: säg de , massa
61. Har du åkt moped någon gång?: ohru
62. Har du busringt någon gång?: jomenvisst
63. Har du fått felparkeringsböter?: nepp
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : jaaa , ska göra om de finns kvar på skara ju!
66. Har du en egen trädgård? nix , delar den med 9 andra
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: typ family guy eller nått
68. Kan du alla orden i nationalsången?: ofc
69. Badkar eller duschkabin? har bara badkar men vill ha dusch :(
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?: svårt val
71. Favoritpizza?: kebabpizza
72. Chips eller popcorn?: båda råå
73. Vilken färg på läppstift använder du?: olikaaa , får för mig o ha de ibland
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: naaaaae
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: nix
76. Apelsin- eller äppeljuice?: apelsin !

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: minns inte riktigt , men tror de va linn o vi åt mc donalds :)
78. Favoritchoklad?: marabou vanlig
82. Är du bra på matlagning? kung skulle jag vilja säga
83. Klarar du att tanka själv?: såklaart
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : nepp
85. Pepsi eller Coca Cola?: cooolamen pepsi är godare ibland
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: nej
87. Vad var det senaste du handlade?: macka o festis
88. Har du kräkts offentligt? ja
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: men tjee båda ju
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: aah lite
91. Har du ringt något betalnummer?: 118100 nån gång tror jag
92. Kan man vara vän med sitt ex?: kan man väl om man vill
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: emil tror jag
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: haha vet inte
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: vet inte aldrig hört de
96. Vad har du i din väska?: allt
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: tvättar bort sminket , sann kärlek♥
98. Vad är du tacksam för idag?: att jag fick vg+ på nationella i engelska :D
99. Var hittade du den här listan?: på alice blogg hihi
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: den som känner fört ((((:

tog typ... jätte lång tid att göra den hehe

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback