hei

tjeeenare !
idag hade vi inte en vanlig skoldag utan istället så var vi i hästhagen och hade JB kampen ! var faktiskt roligt.
vi hade 21 olika stationer att göra under dagen , som typ paddla kanot och förflytta backar och såntdära ni vet haha.
själv så ställde jag upp på orientering ,  de skulle jag inte gjort. dog typ. fast de va inte direkt långt att springa tog typ 6 minuter. de visar hur otränad jag är hehe.. dags att börja träna kanske?
sen va jag med på lite andra saker också dårå men aah :)
nu är jag iallafall hemma hos linn och chillar , chilldag är vad det är för skolan dödar ju. inte van att gå upp så tidigt.
men får väl se vad vi gör för fränt , nått kul gör vi ju alltid
bye bitchezzzz


ganska gammal bild

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback