first day

kom typ nyss heeem, tog bussen vid åtta imorse till hallsberg, sen tåg kvart i nio till örebro sen en buss vid halv tio till skolaaan. blir väldigt mycket åkande för att komma dit och hem :)
första dan idag iallafall, helt ok, mest information och sånt. och ta bilder på varann hehe!  jag och hanna iaf hamnade i samma klass :) vi slutade vid halv två ungefär tror jag, så tog jag hanna amanda carro och julia buss till station sen tåg till hallsberg och så stanna vi på godsmak och fikade eftersom bussen inte gick föreens halv fyra, men de va treevlans!
nu e jag tröttter ska kolla lite oth! :):)


söte. bli brunhårig snart igen kanske?? kanske vore någee :::)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback