remember me ska vi se

helloj ligger här i sängen med älskiiiis och ska kolla film men tänkte blögga lite först :)
igår så vaknade jag ju somsagt hos linn och så åkte jag hem nångång på eftermiddagen
sen hem och duscha och fixa mig och ner och äta kinamat med hanna karin och carro , trevlans.
lite senare åkte jag till vretstorp och så va vi lite folk hemma hos johan osåå , sen GICK jag och max hem till han på natten eller ah vid typ 12.
när vi hade gått en bra bete och det är mörkt och läskigt så cyklar han iväg och jag tror han cykla hem. men den luringen gömde sig i diket hehe. sen skrämmde han livet ur mig när han kom hoppande ut i skogen en bit senare , inge ruligt :(
idag har vi inte gjort så jätte mycket , kollat film osåntdäära
sen har han hjälpt johan med bilen o ja blablaaa
men nu ska vi kolla film puwsss
/A

Kommentarer
björn i hallsberg :) <3

sööt bild :)

2011-08-20 @ 07:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback