in school

tjeeenare sitter här i skolan och väntar på att börja , idag ska vi göra bildanalys vad jag vet.
sen vet jag inte om det var något mer men aah iaf
igår så höll vi på och redigera bilder i photoshop oså , svåååårt enligt mig. aldrig gjort de förut så de va ganska jobbigt:))))
slutade väl runt typ 1 så vi fick äta sen gå hem , när vi va i hallsberg så va jag óch linn med albin en stund , treeevlans!
sen kom mormor och hämta mig för mamma låg ju och sov och hämtade mig inteee
sen kom mamma så åkte vi in till marieberg en sväng sen hem och kolla robinson men somnade efter en liten stund sen vaknade jag inte förens max kom vid halv 11 hehe
då kollade vi klart på jägarna sen sov
de va min dag deeee. tjeeeeE


min bild jag redigera igår

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback