tToOrRsSdDaAgG

har vart typ sämsta bloggaren , men har ju inte vart vid datorn sen aah jätte länge.
idag sååå vare segt att komma upp , ville ligga kvar hela dan o hare myyys
så han inte med bussen osåå men tur så finns ju mammsen.

börja dagen med muntligt nationella i matte , sådääär svårt tycker jag
avsluta dagen med prov också , fonetik.. kult
men sluta tidigt så vi gick och gymma, vi sprang faktiskt. känns ganska overkligt.

efter de kom mormor och hämta mig så åkte vi till mina kusiinisar. så söööta♥
la mig på altanen med filt o somna ett bra tag , göttt
sen har jag ju som sagt övningskört och pluggat biologi också
de va min dag deee!


brist på bilds

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback