rubrik

hej.
bra bloggning igåår ju, men igår så började dagen iaf med att jag klämde min tumme i pontus bildörr trodde jag skulle döö va ont de gjorde :) men så åkte vi till vårdcentralen för nageln vart helt cp och skinnet åkte ner så nageln där nere stack fram osååå asäckligt japp!, men dom kunde inte göra någe dom satte bara på nån grej som jag ska ha nåra dagar och hoppas på att de blir bra snart.
sen hade vi skola och sen vaa jag med pontus max och amanda resten av dan typ, kulkul

sov hos pontus tills idag började tio över nio och slutade kvart över elva och sen fick jag och ida vänta på tio över två bussen i huuuuundra år men nu e jag äntligen hemmaa och vet inte vad jag ska göra sen men de määrks :)

/L





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback