real friends see your tears before they fall.

hejhej! har nysss ätit mat och nu hamna jag i sängen igeen.
gårdagen va trevlig till en böörjan men sen så e de klart de inte kan va bra heeela kvällen som vanligt
 menmen idag vet jag inte vad jag ska göra ligga här hemmma och dö funderar jag på iaf :)
pappa sa att vi kunde ut och övningsköra lite sen så blir kanske det iaf, men just nu känner jag mig lite för seg för det assåå.

och frida ska fixa våran design SERIÖST idag för de skulle hon göraa senast söndag! :)
den vi har e ju inte pinsam lr så nejnej haha!

vi hörs.

/ L

Kommentarer
Frida

Just fan, fixar det innan tolv slaget! Men vet fortfarande inte om ni vill ha nån bild på er :o

2011-05-15 @ 15:38:48 | http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback