klagarn härååå :)

hejs! va dödstrött i morse men kom upp tillslut men då kom jag på att mitt busskort och allt är i amandas jacka, så frågar jag min bror om jag får låna hans busskort för han åker ju inte buss, men han är ju totalt hjärndöd så de fick jag ju inte. och när jag väl går till bussen då missar jag den :) fick vänta på nästa buss som de va en miljon männsikor på.

annars har dagen vart helt okeej, förutom att mamma ringde och ändra min tandläkar tid som jag väntat på senn i februari bara för vi skulle ha SO prov imorn och betygen sätts ju då. så då fick jag en tid i juli och sen säger gubbeeen att vi inte ska ha någe prov! ååh kulkulkulkul!! :)

har inte gjort nånting efter skolan bara sooovit , och nu väntar jag på att bb ska börja.

föresten så tycker jag amanda borde blogga ordentligt nuuuu :) tråkmååns..

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback