hmhhmhmh

tjosan everyybody!
seg skoldag , seen hem med halv fyra bussen, sen såå hämta emma mig på moppen så åkte jag hon och feliciaa till mcdonalds och amanda kom dit ocksåå, sen åkte vi in till hallsberg så sola jag och amanda,
 åkte hem med emma och felicia, jävlar va de gick på emmas moppe asså! blåste aaaaaasmycke och så vart de motvind haha
kom hem  för en stund sen, nu sitter jag här nyduschaaad :):)




lite vackraa i skolan!


emma målade av mig och amanda, duktig tjej dedär
fina pannor har vi ju speciellt amanda!

/L


Kommentarer
Anonym

hahah snygga :D

2011-05-25 @ 20:54:19 | http://hannaaasvensson.blogg.se/
emma

asså hur ser jag ut :o jag har ju världens största ansikte :(

2011-05-25 @ 21:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback