ajaa att jorden ska gå under

allt detta om att jorden ska gå under på lördag , tror ni verkilgen det är sant?
det tror iallafall inte jag.
det är ju nån gubbe som säger de för han säger att de står så i bibeln osv.
men tror ni på allt annat som står i bibeln ?
tror ni att gud helt plötsligt skapade 2 människor som levde i ett paradis och där fanns det en ond, talande orm som lura i eva ett giftigt äpple och att hon då blev förvisad från paradiset ?
tror ni att gud gjorde vin av vatten?
tror ni att noak byggde en mega stor båt och att han plockade in 2 stycken av varje djurart i hela världen i den?
tror ni jesus delade på ett helt hav så de skulle kunna gå genom det ?
tror ni han kunde gå på vattnet också?
låter inte direkt så logiskt enligt mig.
PUNKT OCH SLUT:)

/A



Kommentarer
frida

jag tror på det!!!! jag är kristen ...

2011-05-17 @ 14:26:10 | http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback