whenever they say you can’t, take the T off

hejjjj, sitter i sängen och är dötrött. heeelt ok skoldag, kort och braaa
efter skolan så stanna jag i hallsberg en stund och tog tio i fem bussen till vretstorp med ida
åkte hem en stund och sen gick jag och va med idaa en stund igeen :)
missade bb igår för jag somnade hela tiden även fast pontus sa åt mig några gånger heheeee
är lika trött idag men ska hålla mig vakeen! har förööövrigt en förjävligt träningsvärk i benen, otränad tjej.
imoorn äre engelska och då ska jag och äggut redovisa, åååh vad jag hatar det. ärligt de finns knappt någe värre, jaja alla måste ju göraareee så :)

ne nu ska jag väl göraa dendär listan som nog är slut, sköönt heehhhihi

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback