trött_tös95@översta.skog

sitter här och är gryyymt irriterad... internet är helt fucked up
satt o försökte komma in i en halvtimme förut men de gick inte! och nu har jag försökt 18 minuter och nu funkar det äntligen:D
har sån där kokande känsla i kroppen, fyfan en av dom värsta och jobbigaste känslorna.

är iaf helt slut + att jag lovar att mina tummar har fått köldskador.. haha ne men dom gör ont än.
kort skoldag känndes de som fast de inte va de för vi gick till 3 men va liksom på teater så de va chill dag!
följde med albin o sebbe hem till albin efter skolan, vi åt gröt hihihi
sen skulle jag ju då till dansen som började halv 6, fick låna cykel av albin.
Jag och cykel är ingen bra kombination men jag kom fram en min innan vi börja! kanon att börja uppvärminingen med blodsmak i käften ! haha ne nu ska jag inte va sån :)))))

men nu ska jag ta mig ner och hitta nått gott att smaska på och kolla big brother!
laterooo♥



hmm.. den tattueringen skulle jag vilja ha fan
fast ett annat teckensnitt hihhh

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback