1000 fråger...

Har du pojkvän/flickvän? - yes
Har du hånglat med någon 2011? - juppp
Har du hatat någon 2011? - nae inte direkt, hata är väl att ta i haha
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2011? - ja
kan du vissla? - aaa :)
Har du en dildo? -  nope
Äger du mer än 10 par string? - ne hate it
Äger du en mascara? - tieph jaahh
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter? nej
Är du en fjortis? - fast ne
Är du emo? - nej
Är du brat?  nej
Gillar du nörd-killar som pluggar? - är väl inge fel me killar som pluggar de betyder väl inte att man måste va en geek :):)
Gillar du killar?  i like my boy
Gillar du tjejer? - ja som vänner
Är du bisexuell? - nej
Har du över 10 bhar? - det vet jag inte heheh
Har du nångång tyckt om någon i din ålder? - ja
Kan du köra skoter? - japp KING e jag
Kan du leka apa? - kan jag väl om jag vill de
Är du brunett? - jaaaaaru
Är du blond? - nej de e jag icke
Har du haft svart hår/har du just nu? - nej
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? - vig som ett kylskåp e jag så nej
-

HELT SERIÖST
Vad har du på dig för underkläder - rosa tröser, ingen bh för ska ju sleepa
Hur gammal har ditt äldsta hångel varit? - 93a
Vem fick du sms av senast? - pontus
Vem skickade du sms till senast? - pontus
Vem ringde dig senast? - mamma
Vem pussade du senast? - pontuseen
Vem kramade du senast? - karin när hon gjorde mål hihi
Vad drack du senast? - pepsi max
När däckade du sist? - ursäkta nu förstår jag inte frågan
Är du allergisk mot någoting? - nae eller sånt där klor som är i pooler om de är jättemycke klor
-
Namn: linn
Smeknamn: linnsan, limpi, linkan, haha osånna fula
Födelseplats: örebro
Ögonfärg: green
Hårfärg: brun
Längd: inte mätt mig på aslänge men sist va jag 1.56 :'(
Skostorlek: 35 36 37
Höger eller vänsterhänt: högeeer
Stjärntecken: vädur
Skor som du bar idag: viiiita converse
Rädsla: småkryp, fiskar, döden, o säkert mer saker
Målsättning: bort me flerret
-
- Din första tanke när du vaknade imorse?: typ, idag kmr jag dö för jag ska spela fotboll
- När somnade du igår: 12 kanske
- Pepsi eller Coca Cola: cola!
- McDonalds, Max eller Frasse: MAX <3<3<3<3<3
-Singel- eller dubbeldejt: vet inte :o
-Adidas eller Nike: adidas i thinkk
- Choklad eller vanilj: choklad in my <3
-Svär du: ja de händer ju..
- Sjunger du: ja men låter inte vackert :)
-Duschar du varje dag: yäz
- Tror du att du någonsin varit kär: ja
-Gillar du skolan: nae inte precis
-Tror du på dej själv: iblanddd
-Blir du åksjuk: ah like hell -.-
- Tycker du att du är hälsosam: nej tyvär så klarar jag inte av sånt
- Gillar du åska: naaaae
- Spelar du något instrument: nope :)
Brukar du..
- Titta dej själv i spegeln? jappp
- Gnälla: ja de gör väl alla sometimes :)
- Skrika: när jag har anledning
- Sova: jaa
- Ha ångest: händer väl
- Skada dej själv med flit: nej
- Vilja dö: neej
- Drömma mardrömmar: ibland
- Drömma sexdrömmar: aa alltid
- Ta droger: nej!
- Försöka vara annorlunda: noo
- Klä dig i svart: aah ibland
- Gå till kyrkan: nej
Gå i skolan: jappp
- Ljuga: nae ba skämta ;)
- Hata folk: inte hata, men ogilla starkt liksom om jag har anledning till de, men de e inte så jätteofta
- Lita på folk: ja fkt

När..
- Åt du senast: förut :o
- Läste du en bok senaste:  ingen aning
- Köpte du något senast: igår
- Svor du senast: nån gång idag antagligen :)
- Sjöng du senast: när vi satt ute i solen idag hah
- Klagade du senast: när jag slog i tån för de gjorde så in i helvete ont

Har du..
- För många vänner: neej
- Förföljesemani: ?
- Tvångstankar: nej
-Någon annan psysik sjukdom: nope inte va jag vet. ADHD enligt amanda...fast ne
- Skadat någon: jamenvisst haha
- Färgat håret: ja aa
- Brutit några ben: neej
- Egen dator: jaa
- Gjort bort dig rejält: kan ha hänt
- Bra självförtroende: njaaae

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback