tjena

har ju biologiprov på fredag , så jag har laddat ner ljudbok på de vi har prov om haha
låter ju värsta töntigt , men de är mycke lättare att lära sig allt då. För jag tycker jag lär mig bättre om jag hör orden samtidigt som jag läser dom. Sen kan man ju lyssna typ på bussen och sånna grejer, så man slipper ha med sig boken o.s.v..
bra tips! haha
men jag orkar inte plugga nu , läser sammanfattningen lite sen blir det hårdplugga i morgon!

Fast först efter skolan ska jag in med linn till örebro, ska pierca medusa om jag nu vågar :|:|:|:|

nu orkar jag inte skriva meraaaaaa hejrååå :)


sniiiiggt med stora fina halsband till typ enklare kläder tycker då jag :)))))

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback