nån lista

hehe nån lista bara för atttt

Utseende
1. Vilken ögonfärg har du?: typ gråblå
2. Hur lång är du?: 1,59
3.Vilken hårfärg har du?: svart
4. Långt eller kort hår?: jag har väll mittemellan
5. Piercingar?: 3 i öronen och naveln
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha?: Brooown
7. Hur lång skulle du vilja vara?: typ 170 är snygg längd! men iaf 5 centimeter till :(
8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha?: som jag har eller fint slingblondt
9. Vill du ha kort eller långt hår?: långt och tjockt. fast vill samtidigt klippa av de hehe
10. Skulle du vilja ha piercing?: tungan skulle jag vilja. eller i nacken
11. Har du lätt för att bli brun?: haha nej. det är en ren omöjlighet :)

Senaste du
11. Åt ?: fiskpinnar o mos :d
12. Drack?: Cola light :s
13. Fick sms av?: karin:)
14. Du kysste?: tänker jag inte säga :)
15. Senast sa du?: AJ...slog tån i sängkanten :(
16. Kramade?: minns inte fan :o adde eller alice kanske eller jag venne krama många igår heh
19. Du spydde?: några veckor sen.
20. Du skrattade riktigt mycket?: igår tror jag eller i förrgår

Kärlek
21. Är du singel? 100%
22. Förhållande med? mat
23. Ditt längsta förhållande?:näääästan 19 månader
24. Med vem då?emil
25. När någon säger din första kärlek? kommer minnen med honom fram
26. Har du varit/är riktigt kär?: jao
27. Gillar du någon just nu? nje
28. Hur många seriösa förhållanden har du haft?: 1
29. Vill du vara singel?: både ja o nej
30. Vill du gifta dig?: /care
31. Vill du ha barn? Ja nån gång.. måste leva livet tills jag blir minst 26
32. Vad heter din nuvarande Flick/pojkvän?: mat

Vänskap

32. Den som vet mest om dig? Linn :O:O:O
33. Den vän som du har känt längst? Frida typ tror jag :)
34. Flera bra kompisar eller bara en allra bästa vän? båda! tänker inte välja..
35. Någon du saknar att umgås med? jaaa , finns endel.
36. Tappat kontaken med någon du saknar?: mja.
37. Någon kompis som bor långt ifrån dig?: na inte så värst
38. Den du har mest minnen med? oj , ingen aning
40. Har du någon gång varit vän med någon du tycker om?: heh, aa

Övrigt

42. sport?: Dans
43. galen eller lugn?: lagom balans mellan båda (y)
44. Har du någon gång hört att du sjunger bra?: hahah typ från lucia läraren. konstigt nog :)
46. Har du hört att du borde bli modell?: haha inte en aning. antagligen inte efetr som jag är typ dvärg:)
47. Något speciellt du alltid har på dig varje dag?: trosor.
50. Vad tänker du på just nu?: om jag ska kolla film när jag är klar med det här eller inte


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback