lalallaalaaaa

tjuuuuuu vakna typ halv nio i morse kunde inte somna om förns typ halv tioo, sen så sov jag till ungefär ett :)
sen somna jag en stund förut när jag kollade på one three hill, göttt att sovaaa liksom :))
har inte gjort ett skiit idag förutom att jag duschade förut för jag frööös så jävla mycke att jag ville dö :)
meeen nu kom kim och mamma heem så nu slipper jag vara ensam heuehue
får se om de blir school tomorrow man blir ganska så rastlös att vara hemma juuu



glad tjej in turkiet :):):)  ne men vill åkaa utomlands asså fan va skönt, använda shorts och linnen
gå runt i bikini, sola bada, bli bruun.   kul att man bor i detta svinkalla land

/L


Kommentarer
matildaaaaa

jag efterlyser bilder från lördags :(:(:(:(:(

2011-03-07 @ 16:51:05 | http://hhejmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback