kul lista kul svar. heh


Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: vet inte, not so happy
Favoritgodis: choklad
Är det nåt du absolut inte äter: ja finns mycket tex blodpudding, svampar typ kantareller, och leverpastej listan e lång
Kläder just nu: tights linne underkläder
Musik just nu: ingen alls
Vad sa du senast: nej
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: inte en aning!
Sommarplaner: turkiet, trooor p&l.
Fisk eller badkruka: fisk i thinkk
Saft eller alkohol: coca cola<3
Hur många kuddar sover du med: seven
Favoritväder: varmt = summer
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: motorbåt, mobilen, en till människa
Spelar du nåt instrument: nepppppp
Morgon- eller nattmänniska: natt
Sparare eller slösare: slösare
Bästa film: vet ickee
Tror på liv på andra planeter: vet inte vad jag troooor
Kommer du ihåg din första kärlek: ahh
Älskar du henne/honom fortfarande: naj.
Har du några homosexuella vänner: kan va så
Tror du på mirakel: ah näre händer någe
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja vill man så!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: aa? eller förstår inte riktigt hehe :(
Ser du på kärleken som ett misstag: nej de gör jag inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 typ
Bio eller promenad: beror pååå
Är du kittlig: jaa
Snarkar du? aldrig hört
Stjärntecken? vädur
Rädd för insekter? ja för dom är äääckliga.
Äckligaste insekten: everyone
Största svaghet: tar åt mig lätt av vad andra säger även om dom säger att dom skojar.
Det här är jag bra på: va lat
Bästa bok? brukar inte läsa böcker så vet inte :)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlig :)
Vad vill du jobba som? om jag visste så skulle jag berätta
Chips, morötter eller godis? godis
Pizza eller hamburgare? bådaaa
Skriver du dagbok? nae, men har en bok jag skriver saker i ibland om man måste skriva av sig tyå heheh
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans?  har piercing i navel och tunga. vill tatuera mig men vill vänta tills jag är helt säker på vad jag vill ha men på handleden tror jag iaf.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) brukar för de mesta ha förjävligt i mitt rum men nu är de fkt fint och städat :)
Gungar du på stolen? kan la hända
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? na de skulle jag nog inte våga
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster om jag äter med kniv och gaffel annars med höger
Är du rädd för blod? ne inte rädd men de e la inte så fresh
Saltar du på maten? om de behövs
Gillar du att sjunga? aarå
Anser du att du är stark? e ju biffeN 
Brukar du sola? ibland
Vad gör du om du får hicka? hickar och väntar tills den går bort
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? hellre te än kaffe
Har du en besatthet? noo


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback