homeeeee


gulliggg tjej huhuhu

sitter hemmma och kollar på melodofestivalen. haha ja jag vet kul liv denna tjej har tänker man..
nemeen så tråkigt har jag faktiskt intee, va länge sen jag va själv och tog de luugnt.
men jag saknar min pojkee litegrann faktissktt :( 
skulle kanske ha åkt till hallsberg men nee så blev de ickeee
och just  nu vill jag veeerkligen ha en one piece, men just den jag vill ha finns inte längre ju  :(:(:(
och på tisdag så äre skol DM och dom hade inte så mycket folk och då så ska jag va med och spela, fotboll alltsåå. herregud har inte spelat nånting sen jag slutade efter sommarn.. de återstår ju att se hur de går haha!
fan e redan nervös :( i'm going to die


 sånna här skor kan någon få köpa till mig också :)
ne men ska köpa sånna när jag har råd! snygga till sommmarn tycker jag!

nu ska jag fortsätta att inte göra någonting, hejråååååå! puss och kraaaaam

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback