hello everybodyy


vakna hos pontus igår sen åkte jag hem typ vid 3, sen lite senare åkte jag hem till amanda sen fick vi skjuts till anton, de va roligt men roligare i fredags.
pontus och adde häämta mig typ halv ett så åkte vi hem till pontus eller aah bara jag och pontus för adde åkte hem.
och idaaag så vakna jag och är döförkyld, och så har jag värsta hostan och allmäänt seeg
sen har jag asont i min ena axel och vet verkligen inte varför :o måste ha sovit på nått konstig sätt eller någe.
vill äta pencillin igen då mådde jag iaf braaa :) heheh
vill inte heller va sjuk  nu för de är mycke i skolaaan menmen


schleeeten chey

orkar verkligen inte göra listan just nu heller, ska kolla tv eller sova litee
så gör listaan antingen ikväll eller imorn
och såå äre värsta fina vädret ute men jag tänker inte gå ut då blir jag väl sjukare -.-
nu har jag klagat tillräckligt så tjoooo! 

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback