for me you're perfect baaaaby

helloooooo! najs väder today!
iaf igår efter skolan såå kom mange och pontus och hämta mig så åkte vi till örebro osen hem till pontuus.
senså va jag och pontus hemma hos hans mamma först klippte han sig och sen färgade jag hans hår så nu e han brunhårig igeeen :) sen så kolla vi bara på tv och lekte lite me katten robban haha. och sen kom adde så åkte vi hem till pontus pappa och kolla bb. på väg till hans pappa så tog vi med alice marcus jonas och tobbe också :) vi gjorde inge speciellt igår iaf tog det bara lungt.

kom hem för en liten stund sen för pontus ska iväg på nån crusing? eller nått sånt coolt liksooom..
 och ikväll blir de säkert lugnt igen för mig, kanske träffa ida och felicia sen oså :)
har nyss ätit också, kebabrulle me svinstark sås så nu brinnere i käften..


söta bilder från skolan igår




naawwww ♥

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback