~~~~~

blev hämtaad förut från amanda av mami och papi vi stannade och soladee på solkungen på vägen hem :) träffade hanna där också hiih
sköönt me lite färg, jag HATAR att vara blek. jag passar inte att vara blek känner mig bara ful då! då vet ni de också wuuh
iallafaaall så åt ja lite när jag kom hem, sen duschade. och nu sitter jag i sängen och väntar på att solsidan ska börja, sista avsnittet i kväll va?
har väääldigt ont i min stortå också för när jag va hos amanda så ramla deras hemtelefon ner rakt på min tå så nu har jag fått en blånagel, it hurts!
måste göra klart so'n ocksååå, blää! kul att jag fick så jävla bra omdömen av so läraren då så jag känner mig så peppad <3<3<3<3 idiot är han.
får se om de blir någe mer inlägg idag från mig annars blire imorn efter dansen i think :)






-


/L


Kommentarer
f

hahahah aw, vi måste snacka om skidorna imoron :))))

2011-03-20 @ 22:51:24 | http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback