det är lätt att va efterklok - lätt att se i backspegeln och skilja rätt från fel

hejhej vart lite shopping igår iaf en jacka, ett par byxor, en skjorta och ett par solglasögon :)
åkte till skolan imorse fast än jag inte kände mig heeelt jättebra, men sen så tog jag nio bussen hem igen och har sovit till ett ungefär men är fortfarande trött like hell.men har nyss duschat och känner mig iaf bättree nu och så är jag lite hungrig föör har inte ätit något än.
vill inte bli sjuk igeen iaf, slutade äta pencillinet i onsdags och vill inte att det kommer tillbaka nu, då blir jag tokig

vet inte vad jag ska göraa sen de märks :) nu ska jag nog gå och kolla om det finns något att äta om jag orkar känner mig lite seeeeg så jag orkar inte resa mig ur sängen. jaja dags att sluta va så lat.


sne som vanligt, en bild från sommraaas

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback