you had me at hello

bra bloggat idag må jag säga!
sov kanske 3-4 timmar inatt så jag är DÖD tror jag. Så jag ska sova nu men tänkte blogga lite smått först.
inatt fick jag och linn efter mycket om och men åka och hämta två vilsna killar i kumla, Max och Sebbe. Kan ju säga att ni är skyldig mig massa skjutsar nuuu :):) ah kom hem till linn igen typ jag minns inte när , jätte sent iaf. fast klockan va väl 5-6 eller nått så mer tidigt. Vaknade vid 11 för det va så varmt.
Sen idag har vi bara slappat och inte gjort ett någe , skönt !
Åkte hem vi 7 nån gång sen har bara kollat tv hela kvällen typ , tycker att rätt person vann BB iaf! Lille simon

Men nu måste jag sova för ska upp tidigt i morgon och jobba , kult.
sen efter det ska jag in till marieberg med mamma , måste ha ny bikini! sen ska jag väl försöka hitta nån frän present till max eller sååååå

Nattttiiiii


100% pigg tjej just nu

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback