sommarloooov

nu har jag sommarloooov! skööönt ska de bli , men kommer sakna min braiga klass<3
först på morgonen va vi i kyrkan och lyssna på folk som sjöng och sånt , sen tillbaka till skolan och va i klassrummet ett tag och pratade med mentorerna. sen gick vi till matsalen och fick betygen osååå
sen sprang vi ut och fick blommor och sånt!
även fått 3000 idag , rik jag känner mig! sen 2 bio biljetter också.
har nyss ätit tårta och massa sånt , bra frukost:)
nu ska jag nog sova en stund för är jätteeee trött. sov 2 och en halv timma inatt
skriver mer senare , pusssssss



så såg jag ut idag!

/A

Kommentarer
björn i hallsberg :)

fina bilder du hade på dej :) <3

2011-06-15 @ 04:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback