life goes on

halloj. imorse när jag vaknade kände jag att jag va nära döden, ont i huvet, halsen, feber, förkyld.
men man är ju en krigare och åkte till jobbet iaf, jag och anna har ju såå ansträngande jobb ju.
idag baka vi muffins, sockerkaka och brownies. sen hade vi lunch vid 12 och efter det satte vi dit hörnflaggorna på fotbollsplanen och satte dit nåra papperskorgar, sen satt vi på en stol och gjorde ingenting och fick sluta kl 2, göttaans. åkte heem och sov till 5 typ, så nu e jag as seg ist hehh men har inte feber längre känns de som :):)
ska väl inte göra någe speciellt idag förutom att fixa lite på rummet så de blir fint nångång,


sakna dedär då..

/L

Kommentarer
Fridis

Fan jag börja tjuta när jag såg bilden, saknar er :( <3

2011-06-23 @ 20:35:12 | http://onlyffridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback