I'd catch a grenade for ya

tjetjotja! skolan idag va ju ba fööör kul.. vi gör ingenting viktigt alls i skolan de känns ju så värt att åka dit oså :)!
vid halv ett va jag hos tandläkarn, livrädd va jag fkt för jag skulle göra dedär rotfyllnings grejen, behövde inte ens ha bedövning för min tand e tydligen död eller nått? haha sött! gjorde iaf inge ont va bara lite obehagligt eftersom dom borra ner i hela tanden och jag fick ligga och gapa i en timme utan att stänga munnen, fick ju nästan krampp
 ska dit en gång nästa vecka och sen efter sommarn, kuul va! jag♥tandläkarn

efter det följde jag med pontus till mberg, han shoppa ju loss iaf! fina klädeer köpte han :)
efter de åkte vi till hans mamma och bada för de va så vaaaaarmt
sen vid typ halv sju åkte jag heeem och nu sitter jag i min säng och har nysss duschat
e väldaans trött så somnar snart känns de soom,
hare bra PUSS

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback