hihiuuhhi

hallå! braigaa uppdateringeen ju
pratade nyss meed amanda en stund, kommer inte träffa na på hundra år ju :(
jag åker till vimmerby imorn med min moster och kusinerna för mamma och pappa är redan där
dom ville så gärna att jag skulle med dit så får hoppas de blir någe kul iallafall, är där till onsdag eller torsdag
men sen på torsdag dååå drar amanda dit.. de sög ju litee! ja de gjorderee verkligen!
är van att träffa henne för de mesta ju haha :) får la överleva råå
ska upp rätt tidigt imorn, åker halv nio. kommer inte kunna somna på ett taag känner jag. hehehhhh

kunde vart på fest nu men ne här ligger jag och hare bra.. elleeeer? :)

ne men ska väl försöka sova nån gång snart, gonatters



/L

Kommentarer
björn i hallsberg :)

söt du va på bilden :) <3

2011-07-15 @ 05:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback