tjeinaree

är ju då i vimmerby nuuu, kom fram runt halv tolv. då åkte vi ner till typ centrum eller vad man säger för att köpa tv eftersom den dom hade me funka inte, men sen så köpte vi ingen iaf. sen åkte vi till coop och köpte en massa mat osånt. sen åt vi när vi kom tbx sen la jag mig och tänkte vila en stund för jag va dödstrött så rå somnaa jag och vakna typ nyss. sköönt! nu sitter jag och äter chips och dipp, inte lite helleeer, bara äter och äteeer :)

har inte vart speciellt fint väder idag heller, isåfall så var det de när jag sov. nu ser de ut som solen skiner lite iaf :)
får se om jag följer med kusinerna till astrid lindgrens värld imorn, låter inte såååå frestande
ne kanske ska gå ut och va social me alla människor dom kanske tror jag har dött här inne, tjo!

hittat väääldigt gamla bilder på ett gammalt minneskort

här e några på mig och emma från när vi va hela tin typ :)


haha stoora











naw, saknar dig emmsi

/L

Kommentarer
emma

gud va fina bilder ;)

saknar dig oxå linnsan <3

2011-07-16 @ 15:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback