things fall apart so that other things can fall together

amenh tjenare!
har jobbat igår och idag och jag kan berätta att jag vill inget hellre än att de är slut på den här veckan för de suger RÖV!
jag och kevin ska städa hela veckan eller nått, men de finns inget att städa typ så vi städar kanske 2 timmar av hela dagen sen spelar kort eller bara sitter och gör ingeeenting och tiden går såå segt :) kommer ju va king på kortspel efter den här veckan iaf så våga inte ens försöka spela mot mig..
jaja får väl försöka överlevaa haha!

när jag kom hem så sov jag lite, sen åt jag lite sen sov jag lite igen och snart ska jag sova lite igen hade jag tänkt (: har inte mycke roligt att berätta för tillfället, imorn ska jag iaf träffa hanna de va ju ett tag sen wih :)


världens sötaste ungee och jag :):)

/L


Kommentarer
björn i hallsberg :)

vem är tjejen på bilden till höger ? :) <3

2011-07-06 @ 01:49:24
björn i hallsberg :)

viil du veta vem ja är fortfarande lr som du undra över för ett tag sen här på bloggen ? :)

2011-07-06 @ 01:51:58
Jessica

Världens sötaste ungar båda två <3<3

2011-07-06 @ 12:34:59
björn ;) <3

kom i gen, svara på min kommenter :) <3

2011-07-06 @ 23:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback