ojoj

hehehe hejhej , äre jag som har vart världens sämsta bloggerska ? japp det äre!
vet inte varför jag inte bloggar vet typ aldrig vad jag ska skriva hihu.
när jag va påväg från max igår så mötte jag mormor , då vände jag och täkte att jag kan ju hälsa på henne en sväng. Så när jag kommer dit säger hon att hon är jätte sugen på att åka in och fixa naglarna och att jag också kan få göra det om jag vill. så varför inte? så vi åkte in och fixade naglarna ! köpte ett linne och två toppar också , du e best mormor♥
sen solade jag en sväng sen åkte jag och träffa max hos pontus han höll på med några däck, så följde han med mig hem sen åkte vi och bada. men de vart bara en jätte snabbis de va kallt hihiii
sen åkte han hem vid typ halv 10 eller nått , då duscha jag och la mig i sängen och kolla one three hill för jag va trött och inte orkade göra nått. men inte somnade jag ! tror jag somnade vid 8 imorse..råkade kolla lite många avsnitt hihu
idag har jag inte gjort så mycket , bara solat lite , vart hundvakt och packat. För i morgon ska jag jobba till 2 sen ska jag och max åka ner till vimmerby:) tror fabbe och max skulle med också.
ajaaa de märks, nu måste jag draaa för ska åka till donken med hanna och albin! herååååå
här får ni några bilder från dom senaste dagarna
så vart mina naglar :)
den stösta gurkan ever
storfiskarn själv!
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback