new computer

hallåååj , sitter och bloggar på mammas nys dator som hon köpt idag. finfin!
väntar på att pappa ska äta upp sin köttfärs haha , han är så gullig när han lagar mat. steker lite köttfärs bara
men iaf väntar på att han ska äta klart sen ska vi ut och övningsköra lite.
sen kommer max hit♥ kommer sakna han när vi är borta :(
har packat klart oså nu iaf , säkert nått jag glömt menmen
planet går i morgon vid halv 6 så linn och dom kommer och häntar mig vid 3 i morgon , kuuligt värre ska de bli!
vartm som ba fan äre där borta också , imorgon skulle de bli 41 grader. dödens värme är vad jag kallar de:o
men nu låter det som att pappa ätit klart så nu måste jag dra , tjeeee!


/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback