for once i just want it to be easy. to be simple.

tjo! sitter i min säng för tillfället, med min kisse simba bredvid. trevligt att han är på besök rå!
ne men vakna hos amanda imorse av att hon sitter och kollar oth, sen så sov jag lite till. sen kollade vi på nåra avsnitt när jag hade vaknat till liv. osv osv
tror jag har fått nån sovsjuka, är trött hela tiden! sover 11-12 timmar typ varje natt ändå är jag helt seeg och trött för de mesta. what's wrong?

mamma och pappa har iaf flyttat hem igen efter  två veckor. de va ju trevlaans.
ooooch imorn ska jag och mammsen till marieberg och handla lite inför turkiet som vi åker till på onsdag. LÄNGTAR LIKE HELL! skönt elleeeeeer?! japp.



-




/L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback