<3!!!

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Det här vill jag ha
Dag 03 – Vad hade jag på mig i dag
Dag 04 – Min bästa vän
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min tro
Dag 07 – Det här åt jag idag
Dag 08 – Min favoritplats
Dag 09 – Min dag
Dag 10 – Favoritsaker
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mina föräldrar
Dag 14 – Den här veckan
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Bloggfavoriter
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det här är jag bra på
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Bloggfavoriter
Dag 21 – Mina förebilder Dag
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Dåliga vanor och laster
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – 5 saker du inte vet om mig
Dag 28 – Mitt hem
Dag 29 – Det här saknar jag
Dag 30 – Mitt hjärta
Dag 31 – Det värdefullaste jag äger.


Ja nu ska jag försöka skriva om min bästa vän. De är inte direkt lätt att beskriva hur man känner och tycker om en sån speciell person , men jag ska försöka.

Linn ståhl
Min bästa vän är världens bästa bästa vän, hon ställer alltid upp för mig vad de än gäller.
Lyssnar alltid på mig och stöttar mig. Så känner ju alla att ens bästa vän är mot än ju , men liksom hon är inte som vem som helst. Jag har ju haft bästavänner förut , men ingen har vart i närheten utav henne.
Hon och jag är så lika , vi tänker lika dant och har exakt samma humor. 
Jag har inga syskon , men hon är som en syster för mig. Jag räknar henne som min familj nästan fan.
Jag har bara kännt henne typ 2 och ett halv år , men de känns som att jag alltid har kännt henne. Hon är den ända jag kan berätta allt för , och då menar jag allt.
Hon får mig alltid att vara glad och jag fattar inte hur hon lyckas.
Jag har aldrig tvekat på henne en sekund , för jag vet att jag kan berätta vad som helst för henne.
Jag tror att alla människor har nån dom passar perfekt med både inom kärlek och vänskap.
Och jag har verkligen hittat den jag passar perfekt med inom vänskapen.
Jag tycker att kärleken mellan 2 bästa vänner är bättre än bara kärlek. För man vet att ens bästa vän inte kommer svika , iallafall inte min.
De finns så mycket mer jag skulle kunna skriva om min bästa vän , men de är så svårt att beskriva nån som man älskar så jävla mycket som jag älskar henne. Utan henne så vet jag faktiskt helt ärligt inte vad jag skulle göra.
Jag älskar verkligen henne med hela mitt hjärta och jag hoppas att hon vet de!



hahah

twins<333333



haha love you siter from another mister heheheh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback