OM MIG

Ja , jag vet aldrig riktigt vad jag ska skriva om.
Så då tänkte jag att att göra den här saken kanske va en bra idée. hehe
Ska säga till linn att göra den också så ni får veta lite om henne också


Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Det här vill jag ha
Dag 03 – Vad hade jag på mig i dagDag?
Dag 04 – Min bästa vän
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Min tro
Dag 07 – Det här åt jag idag
Dag 08 – Min favoritplats
Dag 09 – Min dag
Dag 10 – Favoritsaker
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Mina föräldrar
Dag 14 – Den här veckan
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Bloggfavoriter
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Det här är jag bra på
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Bloggfavoriter
Dag 21 – Mina förebilder Dag
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Dåliga vanor och laster
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – 5 saker du inte vet om mig
Dag 28 – Mitt hem
Dag 29 – Det här saknar jag
Dag 30 – Mitt hjärta
Dag 31 – Det värdefullaste jag äger.


Ja jag heter Amanda Rebeca Karlsson , går i 9c på Transtens skolan i Hallsberg.
Jag är 158 tror jag , blåa ögon och svart håt.
Är igentelligen typ ljusblond , men de håret förstörde jag för massa år sen fymig.

Jag bor typ på landet eller ska man säga skogen ca 7-8 km från min skola. Jag hatar verkligen att bo här så sjukt mycket , visst de är skönt ibland också för det är alltid lugnt och skönt men så trååååkigt. Tur att jag har moppe iaf.
Jag har inga syskon , men därimot har jag 7 hundar och de är jobbigare än att ha syskon kan jag lova er. Dom skäller, hårar , är ivägen och allt.. men jag älskar dom för de men att vi måste ha just SJU hade väl räckt med 2-3.
Sen har jag 3 katter också.

Ja jag antar att jag ska liksom beskriva min personlighet och hur jag är som person och så , jag tycker det är svår att beskriva mig själv. För jag vet ju liksom inte hur andra personer ser på mig och så som jag anser mig själv vara kanske inte andra tycker. Men får försöka!

Till att börja med är jag jävligt lat , de har jag alltid varit. Som t ex när jag va mindre så låg jag i sängen sen behövde jag kissa men orkade verkligen inte gå ner... så jag kissa i min papperskorg hahah
Men jag är också oftast pratig och glad, har nog ganska konsig humor också.. tur att linn har samma som mig haha
En bra egenskap jag har enligt mig själv är att jag inte är speciellt långsinnt , jag har lätt att förlåta folk oså men de ska ju självklart förtjäna de förlåtet men ah ni fattar.
En dålig är att jag skämtar ofta om saker jag kanske inte borde skämta om , menar aldrig nått dumt men kan aldrig låta bli hehe :(
ehm...
Jag kan ALDRIG vara seriös när nån tar kort. Bara när jag är själv , men knappt ens då. Blir nästan aldrig nån seriös bild på mig..
Jag tycker att de är lättare att umgås med killar än med tjejer faktiskt , de är lättare att prata med killar tycker jag , vet inte varför men de är väl för jag inte är så tjejtjejig själv kanske.
Fast jag tycker om att umgås med tjejer med , men tycker de är lättare att lära känna nya killar än tjejer.
Och när de gäller kärlek så verkar jag ha otur där , lätt för att tycka om någon och tänker ofta på den och så. Men har svårt att bli liksom kär. Har bara varit kär i 2 st och de va tyvärr inga bra 2.

Jaaa nu kommer jag inte på så mycket mer , men de va iaf lite om mig. hehe pussss

Lite bilder på mig eftersom de här inlägget handlar om mig haha




jag as petter!



till sist en 2 cute 2 be true bild hehe jag bjuuur






Kommentarer
Anonym

du är nog den vackraste människa jag sett

2011-01-21 @ 16:31:01
lina

hHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH bilden, petter :D

2011-01-24 @ 20:56:11 | http://www.linathor.se/
lina

hHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH bilden, petter :D

2011-01-24 @ 20:56:12 | http://www.linathor.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback