happy birthday 2 me

tjeenare där
blev väckt i morse och pappa hade gjort frukost!!! har typ inte hänt på 100 år så de va guld men va antagligen bara för jag fyllde hehe + fick skjuts till skolan
gått runt med samma jävla träningsverk idag med om inte värre haha stackars mig
dagen va jätte seg , kändes som tiden stog stilla ungefär
sen åkte jag och linn hem till mig och åt smörgåstårta och så med lite släkt.
de va förjävla gött , älskar smörgåstårta :))))))
sen la vi oss i soffan och råka däcka några timmar... not god
men nu sitter jag här i sängen dyngpigg och linn ligger och e trött...
men vi ska väl sova snart har ju skola i morgon men vi har chill dag och slutar 1
då blire att gymma , ska ju bli skinny bitches
nu ska jag kolla på de sista avsnittet av weeds men vill inte att de ska ta slut de är för bra :(
aja, gnight.


en cute bild sen skolavslutningen i 8an hihi

/a

Kommentarer
Anonym

du var as fin i blondt hår amanda!

2011-01-20 @ 20:34:09
Anonym

hihi tack vem de nu är!

2011-01-20 @ 21:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback