tjobre

skolaan gick rätt så fort helt ok daag :)
sen så gymmade jag hannaoch amanda, så skyndade jag mig lite så jag skulle hinna med bussen för amanda kunde ju inte vara med mig för hon skulle plugga, men den jäveln kunde va med ludde alice martin oskar o va den nu va, snäll tjej dedär ;);)  men jag hade ju så roligt ändå har bara legat hemma och inte gjort ett skit, förutom att jag och mamma städa mit rum förut de behövdees :)kulkul
och nu saknar ja min älskling med han kunde inte komma han måste ju hålla på med bileeen heheh:)
och just nu är ja suur kul att vetaa , puss o hej hare bra

går inte att få bort den kursiva texten  vet inte varför cpdator

en arg bild bara för de:))

/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback