plugg a little bit

hejhej amanda här dårå , kom hem för en liten stund sen från marieberg
köpte inget förutom en foundation för min va helt slut fanns inte en droppe kvar.
nu sitter jag här i sängen och hade tänkt försöka plugga lite.. kuuul
har typ en bok som jag ska läsa ut och nån slags uppsats i religion och stencil i spanskan.
Men allt de orkar jag inte göra ikväll för jag är jäääätte trött

Funderar över om jag ska gå ner och göra tee. Läste på fridas blogg förut att de va bra hihi+de e så jävla gott!
ja de får bli så uppdaterar mer snart, tjoo.


satt och kolla igenom lite bilder såg den här och ångrar lite grann att jag färga bort de blonda.
själva bilden är pissful men färgen är asfiiiin:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback