haha dööööden

Till: Sambo
Sms: Nu räknar jag ner timmarna. Kan snart inte vänta längre tills jag får smeka din härliga kropp. Vi ses snart puss.
Svar: Så du ska inte åka med jobbet? Du ska inte åka någon stans. Bara så att du vet. Om du inte är hemma om 30 minuter så kommer det hände något som inte är bra alls.

Förklaring: Jag skulle skicka till min älskare men skickade till min sambo som blev galen. Han misstänkte innan att jag hittat en annan. Därför har han varit lite jobbig så därför blev det att jag hittade en annan.



Till: Mig
Sms: Sa att jag skulle hälsa på Mamma, så vi har hela helgen för oss själva. Längtar efter dig och din fina Kuk <3 Älskar dig!
Svar:  Fattar du att pappa litar på dig ditt Jävla Kioskmongo ! Jag ringer pappa NU, sen flyttar jag hem till Leo ! 

Förklaring: Min mamma hade en affär med nån snubbe och skickade till fel - Mig. Min pappa och mamma är nu skilda och jag lever lyckligt hos min pappa! 
/Jasmine



Till: Sambon
Sms: Fan va sjuk grej jag var med om i går. Vi var på Timpans fest och mitt i allt så kommer en tjej fram och pratar. Sen mitt i allt så tar hon fram brösten och frågar om jag gillar dem. Vi hånlgar lite sen skildes vi på utestället. Nyss så smsade hon och frågade om jag ville komma över på ett glas vin. Klart man offrar sig.
Svar: Fy fan för dig. Jag vill inte tro att det är sant det jag läser. Jag vill inte tro det. Varför svarar du inte när jag ringer dig????

Förklaring: Det var såklart inte meningen att skicka till min sambo utan till en polare som missade festen pga. hallsfluss. Det blev ett jälva liv hemma den kvällen.





hahahha kul

Kommentarer
jdanielsson

sv: haha iinget ba kul att jävlas (:

2011-01-17 @ 22:26:29 | http://endanielsson.blogg.se/
Vegardkarine

Interesting site. Worth the visit!

2011-04-26 @ 08:50:11 | http://vegardkarine.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback