Because of you I find it hard to trust

tjohoo
idag är det söndag vilket betyder slappdag!
Vaknade vi 12-1 nångång minns inte riktigt
haha jag ringde till pappa som va nere och sa att jag va hungrig så han gjorde mat:D lite små lat sådär.
sen har han och jag kollat handboll , mitt hjärta klarar fan inte av sånt där! Jävlar va nervör jag blev. Men vart jätte sugen på att spela igen :( fast mitt humör skulle inte klara de....
kom nyss ut från duschen så ska väl ta på mig nåra myskläder eller ha på mig morgonrocken hela kvällen har inte bestämt mig än. hmmm.....
måste städa lite också annars köttar mamma mig men de e ju sååååååå jobbigt :(((
as sugen på lösgodis också! ska tvinga pappa att köra mig :):) needar suger

bye sålänge



/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback