kul lista jippiii

tjoo
mkt dålig bloggning här assåå, slutade ju tidigt idag som amanda redan sagt och sen marieberg en snabbis och sen öppet hus på john bauer. har alltid velat gå media typ så det kommer jag välja, verkar bra där och roligt, kanon ju!
just nu sitter jag här och gör typ ingenting, sov hos pontus i förrgår och hos amanda igår så de e skönt att vara hemma nuu. 
en lista ska jag göra nu 


OM DEJ
Namn - linn 
Bor - vretstorp
Syskon - 1 broor
Ålder - 15, snaaart 16 
Ögonfärg - grööön
Längd - haha vet inte 1.56 kanske :(
Sko storlek - 35, 36, 37 beroor på
Höger eller vänsterhänt - höger
Födelseort - vreststorp

DAGENS..
Saknad -
Kläder - jeanstights linne tjockröja
Underkläder - kalsonger va annars?
Mat - skolmaten typ korv och potatis och sen mcdonalds hehe..
Köp - chocklad va annars
Göra sen - sova
Godis - chocklad

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - nej kommer inte på någon andledning till att de skulle va kul.
Tycker du om godis - ja tyvär så gör jag ju de 
Hur många gånger i veckan äter du godis - alldeles för många kan man säga :) 
Äter du oftast nyttig mat - haha nej
Tycker du att du själv är söt/snygg - aa sötast och snyggast.
Sårat någon? - ja 
Blivit sårad? - ja
Du ger mycket komplimanger till andra - nae elr ja vet inte :o 
Är du nöjd med ditt förnamn - duger väl,
Du tycker att du själv är smart - ja när jag är bättre än amanda på nånting : D
Har du haft sex? - aa har det just nu lixom
Vad är det bästa hos dig - fråga inte mig i don't know
Har du bra självförtroende - kunde vart bättre (:
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn?- olikaa
Du tycker om att vara med tjejer - jaaa
Känner du dina grannar - nepp  
Gillar du skolan - de e ju inte de bästa jag vet
Har du någon gång skolkat- never
Spelar du något instrument - neheru
Sporter/aktiviteter du går i - dans
Har du några tatueringar - no
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - alldeles för många
Tycker du om djur - jadåå

BRUKAR DU:
sova - nej  va e de? 
Ta mediciner du inte borde ta - neej
Röka - a hasch
Snusa - nenene 
Skada dig - ne inte frivilligt
Klä dig i svart - ja de händer
Lita på folk - aa
Drömma mardrömmar - sometimes
Gå i skolan
- a

Gå i kyrkan- ne

NÄR...
Åt du senast - på mberg
Läste du ut en bok senast- de vet jag inte
Köpte du något senast - idag
Sjöng du senast - vet inte, säkert idag ngn gång
Klagade du senast - idag
Klantade du dig senast - vet eeeeeej :) 

HAR DU...
För många vänner - nej
Någon psykisk sjukdom? - kan hända men inte vad jag vet :)
Skadat någon? - ja de har jag väl säkrt
Några piercnings - navel och tungann
Några tatueringar - förtfarande inte
Gjort bort dig rejält - aa
En bästavän? - jaaa


ÄR DU..
Snäll - ahrååå
Snygg - fortfarande snyggast
Söt - och fortfarande sötast
Kort - jaaa jävla dvärg jävel e jag :)


denna lista va inte ett dugg kul


/L

Kommentarer
laius

hahah mkt som jag inte visste osv..;O

2011-02-07 @ 23:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback