I'm beautiful in my way ,'cause god makes no mistakes.

heeej de va ett tag sen , har glömt bort att blogga faktiskt och inte vart så jätte mycke vid datorn åså såå har inte tänkt på de typ heheh
jaa vi kom ju hem från sälen i fredags , så när jag kom hem så duschade jag och fixade mig och lite sånt, sen drog jag till karin!
de va kuult. kändes som jag inte hade träffat dom på hundra år bara för att jag har vart borta haha:)
så sov oskar och sebbe hos mig, fick väl sisådar 20 cm att sova på (Y)

igår drog vi in på bio , sanctum tror jag den hette.
Den va bra men lite sorglig men på typ ett vackert sätt haha jag venne :(

o idag har jag inte gjort ett piss. Sov typ till 11-12 sen kollat film och ätit.
Mamma har sagt att jag måste ta reda på alla mina kläder idag annars slänger hon ut dom... Och med ta reda på mina kläder menar hon städa garderoben , städa alla lådorna med kläder , slänga sånt jag inte vill ha , ta upp kläderna från tvättstugan , alla kläder på mitt rum och packa upp väskorna från sälen.. så jaaa jag har väl lite att göra idag :(


hahah shiiit kolla ögonen ser ut som en docka wtf


-


men i själva verket är jag kvar i mitt skal
och jag vill tränga ut dig men du kommer tillbaks såklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback