sjuklingggg

hejhoppppsan , kolla nyss melodifestivaleeen med amanda, hehe inte så roligt
och jag som nästan aldrig är sjuk har just nu dödens sjuka = feber + ont i halsen när jag sväljer kulkul
och imorgon så ska vi ju åka till sälen så hoppas jag inte är sjuk imorgon
kanske smittar amanda med lite feber så slipper jag va själv sjuk haha

sov ju hos pontus igår vi va nere hos jonas marcus och emma och kollade på massa avsnitt av SUPERNATURALS tror jag de hette, och idag så åkte jag hem ganska så tidigt från han för skulle hem och packa oså.

finns inge roligt att skriva om förutom vad man gör om dagarna typ?
och de kanske inte är så kul att läsa, menmen har inga idéer om vad man kan skriva så ::)



haha ganska råliiig

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback