10 februari

helluu,   haade ju då nationella imorse de gick rätt bra tror jag, skulle skrivaa en krönika om kärlek typ, hur man själv beskrev kärlek. sen hade vi rast från halv tio till halv tolv då hade vi matte och sen sluta vi, värt säkert :)

sen kl tio i tvåå så skulle jag till tandläkaren, gick väl bra tills jag sa att jag brukade få ont i en tand där bak så fick jag ta ett kort där och nu ska jag göra en rotfyllining JAA va glad jag är <3 sånt gör man när man är gammal... men de va bara för min rot eller nått va så lång så jag hade fått  nån infektion och blablabla jag vet inte riktigt heheheh, vill iaf inte göra det :(:( hatar tandläkare.  och varför sitter dom och frågar  saker när dom håller på och pillar i munnen? man kan ju inte direkt svara. konstig juu

jajaa sen iaf så gymmade jag och amanda och de va döden, seen så gick vi till trafikskolan och va på handledarkurs de va döötrist så man nästan somnade, men jag och amanda kan ju såklart aldrig va koncentrerade så länge för då börjar man tillslut skratta åt saker som inte ens e kul .
efter det så satt vi och vänta på min pappa så kom pontus och max så träffa dom en stund sen såå hämta pappa mig och nu sitter jag här och har så hiiimlaa ont i min nacke och nu gör det tillochmed ont där fram alltså på halsen tror jag stäckt mig litee


nuuu har jag skrivit en bok känns de soom


 
två år sen typ haha :(:( va det tillåtet att se ut  på det viset?

/L



Kommentarer
Artisan Jewelry

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-06-09 @ 11:59:12 | http://artisan-jewelry.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback