trötttttjej

hejåhå  sitter i sängen och är dödstrött!!! men ändå så e man vakeen :) ska väl snart lägga mig och sova, det är världens skööönaste täcken häär <3<3<3 måste somna innan amanda också för hon snarkar ju som en gris...

åkte ju sooomsagt lite skidor idag, de va inte kuul första gången vi va där, frös som ett as, va en vandrande is bit typ! så då va de tråkigt och vart på dåligt humör för dee.
 men seen såå nästa gång vi åkte så klädde jag på mig hundraåttio kläder så då svettades jag ist men de va ju myckeee bättre ((:

sensåå har vi vart i stugaan och förut va vi så rastlösa så vi klädde på oss alla lager med varma kläder ochgick ut i snön, i typ en kvart för sen vare inge kul längre haha. har spelat 100 omgångar med kort också och jag vinner ju då för de mestaa amanda e en nolla! inga nyheter kanske :):)

imorgon blire nog ice cart  kulkulkul :) goodnight everybodyyyyy


min glada kisse simba (:

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback