TJOTJO

Hejsan saaaa
hemma från dansen nu och har duschat och så.
klockan 8 ska jag kolla top model och nu ropa mamma att de finns en semla till mig så ska väl äta den..
Sen blire sova tidigt för har ju nationella i svenska i morgon :( åååh vill inteeee
och på onsdag romme hela dagen!
och på torsdag nationella prov svenska uppstats i typ 2 timmar och 40 minuter KUL sen på kvällen ska jag sitta på en jävla övningskörnings sak i typ 4 timmar. Känner att jag kommer vara gaaaanska död :)
men nu ska jag kolla på top model och så. Göra listan och så sen om jag orkar!





får bli en cute bild på mig och martin och min dammsugare;PPPPPPPPPP


/A

Kommentarer
laius

yeah!

2011-02-07 @ 23:14:13
laius

btw,ser ut som en skitliten ginger..:/

2011-02-07 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback