tjockisenhär

tjulululu
hade bara 3 leektioner idag, så slutaade tidigt, så jag emma och amanda drog och gymmadee :)
gymmade ganska så länge och efter det badade jag och äggut och sen så kom alice amanda ludde martin och vallee också (:  sen så åktee jag med pappsen hem kl 4 och har ätit lite mat och så
nu sitter jag häär och har sån jäkla träningsvärk i armarna från gymmet igår och dansen igår för vi körde styrka på dansen. kuul för mig :)
måste plugga till biologi prov som vi har imorn men jag har ingen biologi bok så det blir lite svårt..

och nu kom pappa nyss in och gav mig dethär och man kan ju inte direkt säga nej :(((
kommer aldrig bli någe smalare så länge jag bor i det här huset märker jag hehehe



/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback