sjukis..

hejhejhej. har typ nyss kommit hem från akutmottagningen för hade så ont i halsen kunde inte svälja eller nått
så satt vi där och vänta och vänta. sen så kom jag in och fick ta några prover och hade 39 graders feber.
 tillslut fick vi reda på att det troligtvis va körtel feber eller streptokocker, har väldigt svullna halsmandlar så kan ju va därför jag har lite svårt att svälja.
och typ allt möjligt som kan svullna i kroppen när man har körtelfeber.
  så fick iaf pencilin mot körtelfeber och hoppas verkligen att det hjälper för mår piss . kul att åka till sälen och bli råsjuk :) tur att stugan är mysig att va i och att jag inte är ensam. har typ inte fått i mig någonting att äta heller eftersom jag knappt kan svälja. såå de suger juuuu.  vill ju åka skidor och haa kul när man väl är här men nejnej de får man ju då inte :) hoppas jag iaf känner mig bättre snart

menmen ska göra den där bildlistan sen, orkade inte det igår :)

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback