sitter hos pontuseen

tjuuhuuu , sitter hemma hos pontus. mamma skjutsa hit oss och så solade vi ocksåå :)
igååår va en myckeet rolig kväll :):) väntade på att ida skulle komma hem sen så drog vi till hallsberg runt nio på någon fest hos någon anton :) va ganska så mycket folk där och sen så kom pontus också haha nykterkille dedär :), sen så åkte vi hem med mamma typ 2- halv 3, ganska så full bil haha jag pontus ida jonas marcus och dannee så de va lite småtrångt.
men hade iaf roligt och de va een BRA kväll, mer sånna tycker jag :)
pontuus sov iaf hos mig och vi har inte gjort något speciellt idag, sen blire väl bara kolla film osåå :)

kuul me skola imorn igen då, neeej! och sen på kvällen äre ju dans men jag kan inte vara med eftersom jag äter pencillinet och min kropp är väl inte helt frisk och då skulle ja ta de lugnt.

får göra listan imorn när jag kommer hem har inte bilder häär ju :)


LOVE U


/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback