en bok from mee to yaaaa

hellooothere , ah idaag så skulle vi åkaoch bada i ngt stort badhus för det va pissväder, jättekallt! men sen så när vi kom dit så var det fullt så vi skulle få väntaett tag innan vi skulle ens få komma in i badhuset, men träffade iaf ina där de va länge sen man träffa hennee :):) 

sen så vi åkte därifrån istället och åkte ice karting, och kan ju berätta vem som va king, jo jag!  först så körde vi juniorkart men då så kunde man hålla full gas hela tin så de va inte lika kul, men de va då jag va bäst men amanda vill inte erkänna men jag varva henne typ woho!!!

sen så skulle vi köra seniorkart ist, och då fick vi köra med hundra personer till och jag fick en jävla såndär som man inte ens kunde svänga till höger med -.- så när jag åkte och sa att det inte funka att svänga ditåt säger han bara - jo det gör det :) jag ba - NEJ de gör de inte alls. och han ville inte inse att jag hade rätt, så säger han - men ta den här ist då.  så fick jag en juniorkart igen... ah men de va iaf rätt roligt :) träffade ina där också föresten haha (: 

och så kanske de blir så att vi åker hem redan imorgon istället eftersom vädret e helt fucked up :)
men de e ändå ganska skönt att komma hem, men e ändåå så mysigt här, men får se hur de blir med deet.
vi bastade för en stuund sen de va asvarmt så vi höll på att bli grillade där inne och nu sitter vi här med varsin dator och mamma och pappa gör väl mat eller nåtttt :)

och det går inte att lägga ut bilder nuu har försökt 2346 gånger nu och det går mig på nerverna..... :)

/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback